reklama

Večerné nálety do chladničky

Určite to všetci dobre poznáte. Je bežný večer, osem hodín a v prázdnom žalúdku sa začína ozývať Beethovenova piata symfónia. Samozrejme, večerný hlad patrí k životu. Večerné náleto do chladničky taktiež.

Písmo: A- | A+

Určite to všetci dobre poznáte. Je bežný večer, osem hodín a v prázdnom žalúdku sa začína ozývať Beethovenova piata symfónia. Samozrejme, večerný hlad patrí k životu. Večerné náleto do chladničky taktiež. Nie je to síce nič zdravé, ale človeka to dokáže takpovediac, psychycky nasýtiť. Nepoznám totiž príjemnejší pocit, ako keď sa z chuti do sýta najem. Krásne pocity však po chvíli striedajú výčitky svedomia o tom, že 5 krajcov chleba a 2 nožičky klobásy asi nie je najzravšia strava v takúto večernú hodinu. Včera som však natrafil na iný, ešte oveľa väčší problém. Prázdna chladnička. To veru nikoho nepoteší.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

S prázdny bruchom a smutnými očami som si uvedomil, že mám len dve možnosti. Buď sa zmieriť s krutou realitou a ísť radšej ten hlad prespať, alebo sa pokúsť zohnať si niečo pod zub inou cestou. Prvú možnosť som samozrejme okamžite vylúčil. Predsa sa nevzdám bez boja! A tak som si povedal, že sa pokúsim narýchlo si niečo objednať. Kontakt na žiadnu donáškovú službu som samozrejme nemal a tak mi ostal len internet. Našťastie tu máme vševedúci google, ktorý má odpoveď na každú otázku. Ale na čo mám vlastne chuť? Na niečo pod zub predsa. Tak som s malou dušičkou googlu prikázal nájsť niečo pod zub a hľa, podarilo sa. V priebehu niekoľkých sekúnd som našiel nie len rovnomenný donáškový portál Niečo pod zub, ale aj jedlo, na ktoré som mal práve chuť. A aby som mal lepší pocit, objednal som si veľký čerstvý šalát s grilovaným kuracím steakom. No neznie to na zožratie? Veru áno. S plným žalúdkom a príjemným hrejivým pocitom som teda mohol skonštatovať, že prázdna chladnička nie je až taký veľký problém. Na webe sa totiž dá nájsť stovky donáškových služieb a na spomínanej stránke vraj dokonca viac ako 30 000 všemožných jedál. Ako hovoria bratia češi. To si nechám líbit! :)

Peter Javorický

Peter Javorický

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahoj. Volám sa Peťo Javorický a toto je môj úplne prvý blog :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu